مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-10پزشكي

آخرین وضعیت فاز 3 مطالعه واکسن کرونای برکت


مدیر کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اشاره به آخرین وضعیت فاز 3 مطالعه واکسن کوو ایران برکت، درباره امکان تزریق این واکسن در دوز دوم واکسیناسیون به جای واکسن سینوفارم توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر حسینی مدیر کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک برنامه رادیویی درباره آخرین وضعیت مطالعه واکسن کوو ایران برکت با اشاره به اینکه اکنون مطالعات فاز 3 این واکسن در حال انجام است، گفت: مطالعه فاز یک این واکسن برای گروه سنی زیر 50 و بالای 50 سال به صورت جداگانه انجام شد.

فاز دوم نیز روی جمعیت 280 نفری صورت گرفت که همه این افراد دو تزریق خود را انجام دادند و 2 هفته پس از تزریق نیز نمونه های ایمونوژنتیکی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: فاز 3 مطالعه واکسن کوو ایران برکت در تهران و کرج به کار خود پایان داد و اکنون چند روزی است که در شهرستان های اصفهان، شیراز، بوشهر و مشهد کار خود را آغاز کرده و تاکنون در فاز 3 مطالعه واکسن کوو ایران برکت حدود 12 هزار داوطلب دوز اول را تزریق کرده اند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسشی درباره شایعاتی پیرامون تاییدیه نگرفتن فاز 3 مطالعه واکسن کوو ایران برکت و تزریق این واکسن گفت: اکنون در حال انجام مطالعه فاز 3 این واکسن هستیم و شاید منظور از تزریق واکسن، تزریقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت فاز 3 مطالعه واکسن کرونای برکت

آخرین وضعیت فاز 3 مطالعه واکسن کرونای برکت