مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-10سياسي

سامانه «انتخاب ایران» راه اندازی شد


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با اعلام خبر راه اندازی سامانه انتخاب ایران خبر داد و گفت: در این سامانه علاوه بر قرار گرفتن اطلاعات دقیق شعب اخذ رای، صفحاتی در اختیار کاندیداهای انتخابات هایی که در روز 28 خرداد برگزار می شود قرار میگیرد و شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه، در جریان اطلاعات دقیق همه کاندیداها قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شجاعان رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور صبح پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران امسال به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا نزدیک به ده هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور افزایش داده ایم و همچنین برای شعب موجود باید پیش بینی برای رای دادن بدون دغدغه مردم انجام می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون مانورهایی جهت احصای مشکلات در برگزاری انتخابات برگزار شده است و این مشکلات تا حدودی برطرف شده است.

فردا نیز مانور بسیار مهمی داریم و امیدواریم در این مانور دیگر مشکلی را مشاهده نکنیم.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: هماهنگی های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات از جمله موضوع تامین برق که اخیراً با مشکلاتی مواجه شده است، انجام شده است و ان شاءالله در روز برگزاری انتخابات با قطع برق مواجه نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «انتخاب ایران» راه اندازی شد

سامانه «انتخاب ایران» راه اندازی شد