مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-10اقتصادي

خرید انواع ساعت هوشمند اپل قسطی با چک و سفته از بازارچه ایزی پی


خرید انواع مدل های اپل واچ و ساعت هوشمند و خرید اقساطی انواع سری های ساعت هوشمند اپل نسخه 3 و نسخه 4 با چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.

- خرید انواع مدل های اپل واچ و ساعت هوشمند و خرید اقساطی انواع سری های ساعت هوشمند اپل نسخه 3 و نسخه 4 با چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بازارچه ایزی پی، تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید قسطی انواع ساعت هوشمند تکمیل کنند.

بهترین ساعت های هوشمند 2021 : راهنمای محاسبه اقساط خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل واچ اس ای (Apple Watch SE) اپل واچ سری SE یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 است که در حال حاضر در بازارهای جهانی در دسترس علاقه مندان قرار دارد؛ اما برای استفاده از آن حتما به یک گوشی آیفون نیاز دارید.

اپل واچ اس ای یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند 2021 است که مشخصاتی رده بالا و ظاهری پیشرفته دارد.

قابلیت های کاربردی این ساعت هوشمند هم تنوع زیادی دارد که این گجت را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 تبدیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید انواع ساعت هوشمند اپل قسطی با چک و سفته از بازارچه ایزی پی

خرید انواع ساعت هوشمند اپل قسطی با چک و سفته از بازارچه ایزی پی