مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-10اقتصادي

افتتاح اولین مرکز اشتغال محلی کرامت در اصفهان و اشتغال زایی برای 200 نفر


معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: با افتتاح کارگاه اشتغال محلی کرامت برای 200 نفر اشتغال ایجاد شده که 50 نفر مستقیم و 150 نفر به طور غیر مستقیم مشغول شده اند و برای آن ها مواد اولیه و بازار را آماده کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر چاووشی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز اشتغال محلی اختصاصی بسیج اظهار داشت: منطقه زینبیه منطقه حاشیه نشین شمال اصفهان است و از 800 هزار نفر حاشیه نشین، اصفهان حدود 200 هزار نفر در این منطقه ساکن هستند.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه داد: نهادهای مختلف تلاش زیادی برای حل مشکلات افراد این منطقه از جمله خرید بسته های معیشتی، بازسازی مسکن ها، خرید جهیزیه، خرید تبلت برای دانش آموزان کرده اند اما هر چه جلو می رویم نشانه ای مبنی بر کاهش فقر نمی بینیم.

وی خاطرنشان کرد: باید اساسی فکر کنیم و متناسب با واقعیات فکر کنیم و یکی از اقدامات نگاه به کسب و کار است که 2 نگاه می توانیم به آن داشته باشیم؛ یکی در انتظار دولت باشیم و یکی اینکه به دنبال اشتغال خرد و خانگی باشیم.

چاووشی گفت: شعار سال مانع زدایی است و یکی از موانع اشتغال، مانع های ذهنی است و در دهن مان این است که کار یعنی استخدام با سرمایه زیاد اما کم تر به ذهن مان رسیده در یک حسینیه کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز اشتغال محلی کرامت در اصفهان و اشتغال زایی برای 200 نفر

افتتاح اولین مرکز اشتغال محلی کرامت در اصفهان و اشتغال زایی برای 200 نفر