مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-10ورزشي

شکلک نژادپرستانه چشم؛ عامل محرومیت بازیکن تیم والیبال صربستان


فدراسیون بین المللی والیبال، فدراسیون والیبال صربستان را به دلیل حرکت نژادپرستانه بازیکنش 20 هزار فرانک سوییس جریمه کرد.

- بازیکن لیبروی تیم ملی زنان صربستان در بازی هفته گذشته این تیم مقابل تیم ملی تایلند چشمان خود را کشید و به دلیل این حرکت نژادپرستانه از بازی در برابر تیم های ملی بلژیک و کانادا محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، تصویر سانیا یوردویچ بازیکن لیبروی تیم ملی صربستان در حالی شکار شد که وی خوشحال از امتیاز گیری تیم صربستان با دست چشم هایش را به سمت شقیقه ها کشید.

سانیا یوردویچ بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان به دلیل کشیدن چشمانش در بازی مقابل تایلند از بازی در برابر تیم های کانادا و بلژیک محروم شد/ عکس: VOLLEYBALL FEDERATION OF SERBIA این حرکت که یکی از حرکات نژادپرستانه در سراسر جهان محسوب می شود، خشم عمومی را برانگیخت و واکنش های زیادی را در فضای مجازی به جا گذاشت.

بی بی سی نوشت: سانیا یوردویچ و فدراسیون والیبال صربستان پس از بازی هفته گذشته عذرخواهی کردند و آن را یک سوء تفاهم ساده خواندند.

فدراسیون بین المللی والیبال، فدراسیون والیبال صربستان را به دلیل حرکت نژادپرستانه بازیکنش 20 هزار فرانک سوییس (22 هزار 392 دلار، 15 هزار 832 پوند) جریمه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکلک نژادپرستانه چشم؛ عامل محرومیت بازیکن تیم والیبال صربستان

شکلک نژادپرستانه چشم؛ عامل محرومیت بازیکن تیم والیبال صربستان