مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-10اقتصادي

واریز بیش از 640 میلیارد ریال به خزانه دولت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از واریز مبلغ 640 میلیارد و 835 میلیون ریال به حساب خزانه دولت در سال 99 از محل فروش جایگاه مرزی باشماق مریوان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، عبدالله گیتی منش پیش از ظهر امروز دردیدار با فرماندار مریوان اظهار کرد: سال گذشته در مجموع بیش از 261 هزار لیتر نفتگاز از طریق فروش جایگاه مرزی و مقدار فروش از محل پایش و کنترل فروش در باک 9 میلیون و 737 هزار لیتر بوده است.

وی افزود: در راستای تحقق کامل دولت الکترونیک وتکریم رانندگان متردد در پایانه مرزی باشماق فرآیند کنترل و پایش باک کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی با استفاده از ابزارهای دیجیتال و بهره مندی از سامانه فروش مرزی به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شود.

وی ضمن تشریح عملکرد شرکت دراین شهرستان و وجود 3550 خانوار نفت سفید سوز از آغاز ارسال و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز روستاهای صعب العبور ناحیه خبرداد وبیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن و صعب العبور بودن راههای روستایی این شهرستان ارسال و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز روستاییان آغازشده است تا در فصل سرما و بسته شدن راه ها مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز بیش از 640 میلیارد ریال به خزانه دولت

واریز بیش از 640 میلیارد ریال به خزانه دولت