مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-10سياسي

قوه قضاییه خبر داد: بخشودگی جریمه و کارمزد وام کشاورزان خسارت دیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همین زمینه افزود: دیوان عدالت اداری براساس قانون اساسی تنها مرجع قضایی رسیدگی به تظلمات آحاد مردم در برابر قدرت حاکمه است.

- رییس دیوان عدالت اداری گفت: با رأی هیئت عمومی دیوان؛ سود، جریمه و کارمزد وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه، مشمول بخشودگی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همین زمینه افزود: دیوان عدالت اداری براساس قانون اساسی تنها مرجع قضایی رسیدگی به تظلمات آحاد مردم در برابر قدرت حاکمه است.

رییس دیوان عدالت اداری افزود: در سال 96 براساس بند (خ) ماده (33) برنامه ششم توسعه قانونی مصوب شد کشاورزانی که بر اثر حوادث غیرمترقبه متضرر می شوند وام به آن ها تعلق بگیرد و سود وام و جریمه تأخیر گرفته نشود و مدت سه سال هم بازپرداخت شان به عقب بیفتد.

مصدق گفت: هیئت وزیران در سال 97 بخشنامه ای صادر و درباره این قانون، محدودیت ایجاد کرد به این ترتیب که این بخشنامه کسانی را که وام دریافت کرده اند به دو بخش تبدیل کرد؛ کسانی که منبع مالی وام دریافتی شان خود بانک باشد هیچ سود و جریمه ای به آنان تعلق نمی گیرد، اما کسانی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه خبر داد: بخشودگی جریمه و کارمزد وام کشاورزان خسارت دیده

قوه قضاییه خبر داد: بخشودگی جریمه و کارمزد وام کشاورزان خسارت دیده