مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-10سياسي

آماده سازی بیش از 5000 متر فضا برای تبلیغات انتخاباتی در همدان


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: 120 نقطه برای نصب سازه های موقت و ساده برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده که بیش از 5000 متر فضای تبلیغاتی ایجاد کرده است.

- حسین خانجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این فضاها در روزهای تبلیغات نصب است و کاندیداها می توانند از آنها استفاده کنند و پس از پایان این ایام بنا به دستور فرمانداری جمع آوری می شوند.

وی مطرح کرد: پراکندگی و توزیع این فضاها در سطح شهر به گونه ای است که تقریبا غالب میادین و چهار راه ها را پوشش می دهد و به عبارتی شهرک ها، میادین و معابر اصلی شهر را در بر گرفته است، همچنین این سازه های موقت در کل شهر تقریبا با پوشش یکسانی نصب شده است.

خانجانی درباره اینکه چقدر فضاهای تبلیغاتی در راستای حفظ زیبا و منظر شهر است، بیان کرد: برای حفظ زیبایی شهر در طول مدت تبلیغات انتخاباتی باید مکان های موقتی برای تبلیغات داشته باشیم که کاندیداها هم از این فضاها رضایت داشته باشند و در قسمتی از شهر که برای این کار در نظر گرفته نشده تبلیغاتی نصب نشود.

وی با تأکید بر اینکه فضای تبلیغاتی به اندازه کافی در سطح شهر وجود دارد، تصریح کرد: از کاندیداها درخواست می کنیم با توجه به گرانی کاغذ از این فضاها استفاده کنند که به زیبایی شهر هم آسیب نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بیش از 5000 متر فضا برای تبلیغات انتخاباتی در همدان

آماده سازی بیش از 5000 متر فضا برای تبلیغات انتخاباتی در همدان