مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-10سياسي

پیگیری طرحی برای یک دست کردن امور استخدامی در مجلس


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: شیوه های جذب نیرو در نهادها متکثر است و به همین خاطر فراکسیون گام دوم مجلس، بررسی طرحی را به منظور یک دست کردن امور استخدامی در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان سمنان در سالن استاد شهید معلمان در مجلس تصویب و به بحث بررسی لایحه توجه ویژه ای شد و همچنین به مسائلی همچون ارتقای اعتبار و موضوعات دیگری که وزارت آموزش و پرورش با آن دسته و پنجه نرم می کند، نیز توجه ویژه صورت گرفت.

گلرو با بیان اینکه سیستم اداری و جذب نیروی آموزش و پرورش نیازمند اصلاح است، افزود: بخش عمده ای از مراجعات به دفتر بنده مرتبط به حوزه آموزش و پرورش است که عمده آن از نیروهای خدماتی، و خرید خدمت و نهضتی ها هستند و این سؤال مطرح می شود که چرا نظام اداری پهن و نامنظم بوده و چرا جذب نیروها متکثر است؟ وی  با بیان اینک این افراد با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و مشکلات باید فرهنگیان سامان داده شود، تأکید کرد: شیوه های جذب نیرو در آموزش و پرورش و سایر نهادها متکثر است و به همین خاطر فراکسیون گام دوم مجلس، در سال جاری بررسی طرحی را به منظور یک دست کردن امور استخدامی در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری طرحی برای یک دست کردن امور استخدامی در مجلس

پیگیری طرحی برای یک دست کردن امور استخدامی در مجلس