مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-10اقتصادي

نشست وزیر صمت با کنکوری های منوجان


نشست تخصصی وزیر صمت، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گهرزمین و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با دانش آموزان کنکوری منوجان برگزار و از تعدادی از دانش آموزان موفق تجلیل شد.

- ایسنا/کرمان نشست تخصصی وزیر صمت، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گهرزمین و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با دانش آموزان کنکوری منوجان برگزار و از تعدادی از دانش آموزان موفق تجلیل شد.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز 20 خردادماه در سفر به جنوب استان کرمان ضمن شرکت در نشست تخصصی با دانش آموزان کنکوری شهرستان منوجان بر لزوم ترویج و توجه جدی به کسب و کارهای خُرد تاکید کرد و گفت: هدف از راه اندازی معین های اقتصادی توانمندسازی مردم و فراهم کردن اشتغال است.

وی عملکرد معین اقتصادی منوجان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش خصوصی همیشه و در همه زمینه ها موفق عمل می کند.

در ادامه احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خدمات شرکت گهرزمین با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود گفت: گهرزمین نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و جنوبی استان دارد که خدمات ماندگار این شرکت موجب ریشه کنی فساد، فقر، کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه پایدار خواهد شد و اثرات آن در جنبه های مختلف اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وزیر صمت با کنکوری های منوجان

نشست وزیر صمت با کنکوری های منوجان