مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-10سياسي

افزایش بیش از دو برابری کانون های فرهنگی در دانشگاه ها


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از افزایش بیش از دو برابری کانون های فرهنگی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی، حضور دانشجویان را در عرصه اجتماع نشان می دهد و این هنر حضور امر کوچکی نیست .

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از افزایش بیش از دو برابری کانون های فرهنگی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی، حضور دانشجویان را در عرصه اجتماع نشان می دهد و این هنر حضور امر کوچکی نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در اختتامیه نهمین دوره جشنواره رویش که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با بیان اینکه بزرگی یک جامعه به میزان تعاملات و تراکم تبادلات اجتماعی و فرهنگی که در آن برگزار می شود، بستگی دارد، گفت: به میزانی که تراکم و تنوع مجموعه های اجتماعی و فرهنگی بالا باشد ما با جامعه بزرگ و مجموعه بزرگ تری مواجه خواهیم بود که در اینجا منظور ما از جامعه بزرگ، دانشگاه است.

در واقع دانشگاه به عنوان یک جامعه بزرگ فراتر از یک سازمان است و از ویژگی هایی بهره مند است که آنرا به معنای دانشگاه در معنای واقعی کلمه می سازد.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: اختتامیه نهمین جشنواره رویش در حالی برگزار می شود که هر چند به اقتضای شرایط خیلی فرصت برای باز کردن مجموعه فعالیت هایی که صورت گرفته نیست اما وقتی که به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از دو برابری کانون های فرهنگی در دانشگاه ها

افزایش بیش از دو برابری کانون های فرهنگی در دانشگاه ها