مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-10دانش

دو طرح عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید


رییس دانشگاه گیلان از افتتاح دو طرح عمرانی در این دانشگاه با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه گیلان از افتتاح دو طرح عمرانی در این دانشگاه با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

دکتر احمد رضی رییس دانشگاه گیلان در حاشیه این افتتاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دو طرح عمرانی دانشگاه گیلان شامل سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی و طرح احداث ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط به پژوهشکده حوضه آبی خزر امروز با حضور دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گیلان به بهله برداری رسید.

وی تصریح کرد: سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی با زیربنای 512 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال، فاز دوم مجموعه دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان است و به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین اجرای طرح های پژوهشی اساتید با قابلیت پرورش انواع طیور راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشکده مذکور هم اکنون با تعداد 72 رشته گرایش و 87 عضو هیات علمی فعال است گفت: دانشکده کشاورزی علاوه بر مقاطع کارشناسی در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای رفع نیازهای جامعه به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو طرح عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید

دو طرح عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید