مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-10سياسي

اعلام حمایت 55 هزار نفر از کادر پرستاری از آیت الله رییسی


55 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت با صدور بیانیه ای اعلام حمایت خود را از آیت الله رییسی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، 55 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت با صدور بیانیه ای اعلام حمایت خود را از  آیت الله  رییسی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات در ایران اسلامی همواره به مثابه طلیعه و افقی نو در افزایش امید به حکمرانی تغییریافته بوده و فرصتی است که قوس صعود یا نزول آن با نوع انتخاب های مردم در ادوار گذشته رابطه ای مستقیم داشته است.

همان گونه که در منویات اخیر امام جامعه اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، مردم سالاری دینی به درستی بازتعریف و باز تبیین شد، این نوع مردم سالاری، بر اساس تفکرات و پایه ریزی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در کشور ما باعث شده، هرچند وقت فرصت های بی بدیلی در اختیار آحاد مردم عزیز قرار گیرد تا بتوانند در سرنوشت خود تجدیدنظر داشته باشند؛ و خود را از بحران ها نجات دهند.

بنا به اذعان بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران عرصه سیاست و اقتصاد، 8 سال گذشته با ترکیبی از دشمنی های استکباری و بی برنامگی های مدیریت داخلی توسط قوه مجریه، فشارهای روحی و روانی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی زیادی به مردم عزیزمان وارد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت 55 هزار نفر از کادر پرستاری از آیت الله رییسی

اعلام حمایت 55 هزار نفر از کادر پرستاری از آیت الله رییسی