مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-10سياسي

سرمایه گذاری ضروری ترین کار برای کاهش نرخ بیکاری است


نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند که در برنامه مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، - ایسنا/هرمزگان نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند که در برنامه مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند خلا نبود آن ها را پر کند و در یک ارتباط و همکاری آستانه ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم.

حسین رییسی صبح امروز(20 خردادماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک، افزود: تلاش ها و پیگیری ها و مجاهدت های استاندار هرمزگان بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند که در برنامه مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند خلا نبود آن ها را پر کند و در یک ارتباط و همکاری آستانه ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم.

رییسی با بیان اینکه سرمایه گذاری ضروری ترین کار برای کاهش نرخ بیکاری است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت سازی عظیم برق در هرمزگان قدردانی می کنم و امیدواریم در خصوص سواحل نگران آماده سازی چنین پروظه هایی میتواند پشتیبان و پیشران توسعه این منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ضروری ترین کار برای کاهش نرخ بیکاری است

سرمایه گذاری ضروری ترین کار برای کاهش نرخ بیکاری است