مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-10سياسي

احداث 397 پروژه مشارکتی طی 23 سال توسط خیرین مدرسه ساز استان اردبیل


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: از بدو تاسیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه 1400، 397 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب یک هزار و 586 کلاس توسط خیّرین مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث گردیده است.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: از بدو تاسیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه 1400، 397 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب یک هزار و 586 کلاس توسط خیّرین مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث گردیده است.

جواد قرآن نویس در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مشارکت مردم در امور عام المنفعه که متاثر از آموزه های دینی و اعتقادی است در کشور ما سابقه ای دیرینه دارد، گفت: اقبال مردم خیّر و نیک اندیش در عرصه مقدس مدرسه سازی نشان از توجه ویژه آنان به نقش تربیت نیروی انسانی در توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه خیّرین مدرسه ساز با درک دقیق و صحیح این موضوع و با اعتقادی راسخ گام در این وادی نهاده و زمینه های شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را بیش از پیش فراهم نموده اند، افزود: اگرچه احداث بناهای آموزشی و اهداس آن به آموزش و پرورش به تعداد محدود در سال های قبل از انقلاب اسلامی به عنوان یک کار ارزنده انجام می گردیده، لیکن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 397 پروژه مشارکتی طی 23 سال توسط خیرین مدرسه ساز استان اردبیل

احداث 397 پروژه مشارکتی طی 23 سال توسط خیرین مدرسه ساز استان اردبیل