مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-10اقتصادي

اشتراک گذاری 19هزار تجهیز آزمایشگاهی/ تسهیلات تخفیف دار برای دانش بنیانها


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گفت: تاکنون 19هزار تجهیز برای محققان توسط این شبکه آزمایشگاهی به اشتراک گذاشته شده که دانش بنیانها می توانند از طراح های تخفیفی استفاده کنند.

- ، ارائه خدمات آزمایشگاهی و دارای کیفیت را یک زیرساخت کلیدی برای انجام پژوهش های کاربردی و توسعه محصولات فناورانه دانست و گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با همین رویکرد بستری را برای ایجاد ارتباط و تعامل اثربخش میان طرف عرضه خدمات یعنی مجموعه های آزمایشگاه ها با طرف تقاضا یعنی شرکت های دانش بنیان و خلاق، دانشگاهیان و پژوهشگران ایجاد کرده است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی افزود: از آغاز فعالیت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی تا کنون، زمینه برای ارائه بیش از صدها نوع خدمت آزمایشگاهی در شکل ها و دسته بندی های موضوعی گوناگون فراهم آمده است.

به اشتراک گذاری 19 هزار تجهیز آزمایشگاهی وی ادامه داد: زیرا این شبکه آزمایشگاهی توانسته به بستری مناسب برای به اشتراک گذاری بیش از 19000 تجهیز آزمایشگاهی از 920 مجموعه ارائه دهنده خدمات شامل مراکز تحقیقاتی، پژوهشگاه، شرکت و آزمایشگاه از بخش دولتی و خصوصی تبدیل شود.

به گفته وی، تمامی حوزه های فناوری در دامنه خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی قرار دارد و این شبکه آزمایشگاهی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک گذاری 19هزار تجهیز آزمایشگاهی/ تسهیلات تخفیف دار برای دانش بنیانها

اشتراک گذاری 19هزار تجهیز آزمایشگاهی/ تسهیلات تخفیف دار برای دانش بنیانها