مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-10سياسي

مساله مهم، حضور حداکثری پای صندوق رأی است


مساله مهم با توجه به شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمنان نظام بر ملت، ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان سنقرو کلیایی، اظهار داشت: به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار داریم.

وی به سیر کاهشی آمار بستری ها در شهرستان اشاره کرد و افزود: این وضعیت کاملا شکننده است، بنابراین از شهروندان می خواهیم همچنان در راعیت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند.

فرماندار سنقرو کلیایی در ادامه در خصوص انتخابات 1400، تصریح کرد: مساله مهم با توجه به شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمنان نظام بر ملت، ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی  است تا در روز 28 خرداد شاهد حضوری در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی ادامه داد: در دو شهر سنقر و سطر برگزاری انتخابات شورای شهر و در 176 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستاها و همچنین در کل شهرستان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را داریم.

وی با اشاره به تعیین 150 شعبه اخذ رای در شهرستان، ادامه داد: مقدمات، تمهیدات اعضای شعب، صندوق، نمایندگان فرماندار، بازرسی، خودرو، پشتیبانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله مهم، حضور حداکثری پای صندوق رأی است

مساله مهم، حضور حداکثری پای صندوق رأی است