مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 22:552021-06-09بين الملل

رییس سابق موساد: تقابل نتانیاهو با اوباما و بایدن بر سر ایران، اشتباه بزرگی بود


رییس سابق موساد با انتقاد از تقابل نخست وزیر رژیم صهیونیستی با برخی دولت های آمریکا بر سر ایران، گفت همین سیاست بود که به خروج واشنگتن از توافق هسته ای و غنی سازی 60 درصدی توسط تهران منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیر پاردو رییس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) از سیاست های تقابل جویانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی این رژیم در قبال ایران، انتقاد کرد.

پاردو طی سخنرانی در کنفرانس مییر داگان در کالج نتانیا، با بیان اینکه نتانیاهو باعث شد حمایت آمریکا از استراتژی اسراییل برای تقابل با ایران مختل شود، گفت: اینکه نتانیاهو با دولت های اوباما و بایدن وارد تقابل علنی درخصوص ایران شد، یک اشتباه استراتژیک بزرگ بود .

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، وی خطاب به نتانیاهو پرسید که او چطور جرأت می کند بگوید اسراییل برای تقابل با ایران، کاملا واشنگتن را نادیده می گیرد، در حالی که این ایالات متحده است که تمام جنگنده ها و تسلیحاتی که تل آویو برای دفاع از خود نیاز دارد را به آن ارائه می کند.

رییس سابق موساد اظهارات نخست وزیر فعلی این رژیم مبنی بر اینکه ایران یک تهدید موجودیتی برای یهودیان است را اشتباه توصیف کرده و اظهار داشت: ما باید هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: تقابل نتانیاهو با اوباما و بایدن بر سر ایران، اشتباه بزرگی بود

رییس سابق موساد: تقابل نتانیاهو با اوباما و بایدن بر سر ایران، اشتباه بزرگی بود