مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 21:052021-06-09سياسي

دولت آینده میدان دار ایجاد فرهنگ «هویت زن ایرانی» باشد


یک فعال حقوق زنان با تاکید بر اهمیت پرداختن به حوزه زنان در میان انبوه مسائل پیش روی دولت سیزدهم، گفت: امنیت انسانی مهم ترین مطالبه امروز زنان کشور از دولت سیزدهم است.

- امنیت، به همراه خود کرامت ذاتی بشری را به همراه دارد و نهایتا منجر به منع تبعیض، عدالت اجتماعی و عدالت جنسیتی به عنوان یکی از شاخه های عدالت اجتماعی می شود.

در نهایت نیز کشور را به همان آرمان های انقلاب اسلامی می رساند که شرایط فعلی جامعه با آن فاصله دارد.

دکتر لیلا ناصری در گفت و گو با ایسنا، درباره مطالبات جامعه زنان از دولت سیزدهم، اظهار کرد: انتظار می رود دولت سیزدهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی، نسبت به عدالت جنسیتی، انتصاب زنان در پست های مدیریتی، تعمیق باورها و ارزش های دینی، توان افزایی دختران، تحکیم بنیان خانواده و توسعه کمی و کیفی فعالیت های سازمان های مردم نهاد اهتمام ورزد چراکه توجه به این مسائل تغییرات و جهش های عظیمی را در حل چالشهای موجود در سطوح مختلف جامعه به همراه خواهد داشت.

این هیات علمی و رییس کمیته پژوهشی انجمن حقوق پزشکی و کمیته اخلاق زیستی ایران ادامه داد: در میان انبوه مسائل و موضوعاتی که پیش روی دولت آینده قرار دارد، اگر به شکل راهبردی و همراه با ظرافت و دقت به حوزه زنان و خانواده نگاه شود، می تواند سهم موثری در حل مشکلات کشور داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده میدان دار ایجاد فرهنگ «هویت زن ایرانی» باشد

دولت آینده میدان دار ایجاد فرهنگ «هویت زن ایرانی» باشد