مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-09سياسي

سیدحسن حسینی چگونه به رادیو رسید؟


محمدباقر رضایی نویسنده، فعال رسانه ای و از همکاران زنده یاد سید حسن حسینی در رادیو، به مناسبت ماه خرداد (ماهِ ورود این شاعر به رادیو در سال 78)، - محمدباقر رضایی نویسنده، فعال رسانه ای و از همکاران زنده یاد سید حسن حسینی در رادیو، به مناسبت ماه خرداد (ماهِ ورود این شاعر به رادیو در سال 78)، متن آهنگینی را درباره او نوشته و مطالب ناگفته ای را درباره اش مطرح کرده است.

این متن که اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، به حقایقی از زندگی سید حسن حسینی در هفت پرده در قالب متن آهنگینی می پردازد و در بخشی از پرده هفتم به حضورش در رادیو در سال 78 اشاره می کند که توسط هادی سعیدی کیاسری به حسن خجسته معرفی شد و او به واسطه ی موقعیتی که در رادیو داشت، سیدحسن حسینی را به میدان ارگ فرستاد.

باقر رضایی در این متن همچنین با اشاره به فعالیت این شاعر در رادیو یادآور شده است: طرح هایی که این شاعر در رادیو می داد، نوعی حرکت به سوی کیفیت بود و پس از آن در مقام مدیر گروه ادب و هنر قرار گرفت و مدتی گذشت تا کاملاً مستقر و باعثِ ورودِ خیلی از شعرا و نویسندگان به رادیو شد.

حقایقی از زندگی سیدحسن حسینی در هفت پرده به شرح زیر است: پرده اول: آن شاعرِ دلخونِ در به در، آن شعرِ انقلاب را ابتدا و سر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن حسینی چگونه به رادیو رسید؟

سیدحسن حسینی چگونه به رادیو رسید؟