مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-09سياسي

9 کتابخانه عمومی زنجان میزبان برگزاری انتخابات شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های روشنگری در بحث انتخابات گفت: در این دوره 9 کتابخانه عمومی استان میزبان برگزاری انتخابات شده است.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای دعوت عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات برنامه های مختلفی در این حوزه از سوی کتابخانه های عمومی استان در حال اجرا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی استان تلاش کرده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی هم استفاده کند، افزود: خوشبختانه استقبال از این برنامه به ویژه از سوی رای اولی ها بالا بوده است.

نیک بخش از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی استان در بخش انتخابات را فراهم ساختن فضای کتابخانه ای برای برگزاری انتخابات اعلام کرد و گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده در این دوره 9 کتابخانه عمومی استان میزبان برگزاری انتخابات خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این روز کتابداران خواهند بود، اضافه کرد: هم اکنون نیز بحث ضدعفونی کردن این اماکن و همچنین تجهیز سالن ها برای برگزاری انتخابات در حال انجام است و در روز انتخابات نیز شیوه نامه های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کتابخانه عمومی زنجان میزبان برگزاری انتخابات شد

9 کتابخانه عمومی زنجان میزبان برگزاری انتخابات شد