مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-09سياسي

جزییات فرود اضطراری پرواز تهران - کیش


برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، - برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه چهارشنبه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد و برخی رسانه ها ادعا کردند یکی از پروازهای عصر دیروز تهران - کیش به دلیل انفجار در موتور هواپیما به تهران بازگشته است.

حسن رضایی فر مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: برخلاف ادعای مطرح شده انفجاری در کار نبود.

شخصا در فرودگاه مهرآباد حاضر شدم و با خلبان گفت وگو کردم.

وی افزود: بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی خلبان پرواز شماره 6984، هواپیمای بویینگ 737 شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت 19 :30 که از تهران به مقصد کیش پرواز کرده با نقص فنی در موتور شماره یک مواجه شد و خلبان تصمیم گرفت به دلیل افزایش حرارت این موتور به تهران بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرود اضطراری پرواز تهران - کیش

جزییات فرود اضطراری پرواز تهران - کیش