مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-09اقتصادي

کلافگی مردم از قطعی برق و آب در بیرجند


کاهش بارندگی، برداشت های غیرمجاز و آغاز زودهنگام گرمای هوا باعث قطعی و کاهش فشار آب و برق در برخی مناطق استان خراسان جنوبی و گلایه شهروندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یکی از شهروندان ضمن گلایه از قطعی آب، گفت: متاسفانه از روز چهارشنبه گذشته به مدت دو روز از 8 صبح تا 9 شب آب قطع شده بود و وقتی با سامانه اداره آب و فاضلاب استان تماس گرفتیم تنها به دادن این پیام که به علت گرمی هوا و… برخی نقاط بیرجند آب قطع و یا کم فشار است، روبه رو شدیم.

زهرا محمدی فر که دو کودک دو قلو دارد و این روزها با توجه به قطعی آب مشکلات فراوانی را تجربه کرده است، گفت: به امید آنکه فقط چهارشنبه آب نداریم کودکانم را برای شست و شو و استحمام به منزل مادرم بردم اما گویا فقط قطعی آب به یک روز ختم نشد و این قطعی و پایین بودن فشار آب حتی تا 8 شب روز بعد ادامه داشت.

شهروند دیگری از خیابان مفتح که در آپارتمان 20 واحدی زندگی می کند، با اشاره به قطعی آب از روز چهارشنبه گذشته تاکنون می گوید: با توجه به کاهش فشار آب و استفاده برخی ساکنان از پمپ آب روز قطع شده، برق هم در برخی ساعات شبانه روز قطع می شود.

رضا هاشمی ادامه داد: با توجه به استفاده از لوله یک دوم در ورودی مجتمع، متأسفانه با وجود پیگیری های مکرر اداره آب و فاضلاب هیچ اقدامی مبنی بر تعویض لوله های ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی مردم از قطعی برق و آب در بیرجند

کلافگی مردم از قطعی برق و آب در بیرجند