مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-09فرهنگي

کارآفرینی بانوی رفسنجانی با راه اندازی کارگاه صنایع دستی


خانم فروزان فاتحی بانوی کارآفرین رفسنجانی توانسته با راه اندازی کارگاه تولیدی صنایع دستی گام بلندی برای آموزش و اشتغال هنرمندان بردارد.

- فروزان فاتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: به دلیل علاقه ای که از کودکی به بحث بافندگی داشتم حوزه بافت را حرفه ای شروع کردم و با همکاری فنی وحرفه ای مدارک لازم را برای راه اندازی کارگاه اخذ کردم.

این بانوی هنرمند ادامه داد: در زمینه های دیگر مربیانی از سطح شهر گردهم جمع کردیم و آموزشگاه صنایع دستی راه اندازی کردیم که با 5 زیرشاخه بافت، هنرهای تزیینی، هنرهای تجسمی، فناوری و فرهنگی و دوخت های سنتی این آموزشگاه و کارگاه شروع به کار کرد.

وی با اشاره به ارائه آموزش به هنرجویان گفت: بحث بافت با ماشین های بافندگی خانگی که روزانه می توان چندین لباس را تولید کرد ازجمله مباحث مهمی است که دنبال می کنیم، اگر توانایی خرید دو دستگاه ماشین بافندگی، یک دستگاه چرخ صنعتی و یک دستگاه چرخ سردوز داشته باشیم، می توانیم در زمینه تولید سرویس خواب، سرویس آشپزخانه، سیسمونی، تولید لباس و.

موفق تر باشیم.

فاتحی عنوان کرد: از سال قبل تاکنون مواد اولیه چندین برابر شده و قیمت چرخ های صنعتی هم دو، تا سه برابر شده است که اگر بخواهیم کارگاه و آموزشگاه را توسعه دهیم نیازمند 100 میلیون تومان اعتبار هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی رفسنجانی با راه اندازی کارگاه صنایع دستی

کارآفرینی بانوی رفسنجانی با راه اندازی کارگاه صنایع دستی