مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-09ورزشي

لیونل مسی- سیتی نه، سیتی پیش مسی می آید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در همان ابتدای بازار تابستانی و بعد از تمام شدن فصل بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد برای خرید سرخیو آگوئرو، - نه تنها لیونل مسی احتمالا راهی منچسترسیتی نمی شود، بلکه چند بازیکن این تیم در تیررس بارسلونا قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در همان ابتدای بازار تابستانی و بعد از تمام شدن فصل بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد برای خرید سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی و بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی برای قراردادی دو ساله به توافق دست یافته است.

اما از چند ماه قبل مشخص بود که قرارداد اریک گارسیا نیز با سیتیزن ها تمدید نخواهد شد و این مدافع جوان و اسپانیایی که در آکادمی لاماسیا نیز رشد کرده، از فصل بعد دوباره لباس بلوگرانا را به تن خواهد کرد.

اما نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا به صورت جدی برای جذب سه مهره هجومی دیگر منچسترسیتی نیز اقدام کرده و حداقل خواهان جذب یکی از آنهاست.

رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی سیتیزن ها که در فصل گذشته در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین بود و البته به شکلی غیرمنتظره در ترکیب فیکس فینال لیگ قهرمانان قرار گرفت، یکی از گزینه های مدنظر رونالد کومان برای فصل بعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی- سیتی نه، سیتی پیش مسی می آید!

لیونل مسی- سیتی نه، سیتی پیش مسی می آید!