مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-09سياسي

پیگیری برای بازگرداندن 17 واحد صنعتی راکد سمنان به چرخه تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پیگیری های موردی برای بازگرداندن 17 واحد صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید با همکاری چهارجانبه استانداری سمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: بررسی گره های اداری که مانع رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان می شود، به وزارتخانه خانه ها ارجاع نشود و در داخل استان راهکارهایی برای رفع این مشکلات پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: 17 واحد راکد قابل برگشت به چرخه تولید در استان سمنان وجود دارد که با جدیت و رایزنی های مستمر باید برای رفع مشکلات این واحدها تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به گره گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید باید شبانه روزی در تلاش باشند و نباید صاحبان صنایع برای اخذ مجوز و پیگیری رفع مشکلاتشان در وزارتخانه ها و ادارات مختلف سرگردان بمانند.

شریفی نژاد تصریح کرد: با جان و دل برای رفع مشکلات بخش صنعت استان تلاش شود چراکه تعطیلی بنگاه های اقتصادی به ضرر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای بازگرداندن 17 واحد صنعتی راکد سمنان به چرخه تولید

پیگیری برای بازگرداندن 17 واحد صنعتی راکد سمنان به چرخه تولید