مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-09سياسي

مشکلات بیش از 450 شهرستان را برای دولت آینده اولویت بندی کردیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موارد متعددی را برای 451 شهرستان اولویت بندی کردیم که بالغ بر 1800 مسئله به صورت مسائل اختصاصی هر شهرستان است.

- ، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی به برنامه هایش در دولت احتمالی آینده اشاره کرد و گفت: موضوعی ناظر بر استان ها بیان می کنم و آن توجه به تمرکززدایی در دولت اقدام و اصلاح و محور قراردادن 451 شهرستان برای پیشرفت کشور است.

وی افزود: براساس طرحی که داریم، دادن اختیارات مالی و تصمیم گیری و اداری و ایجاد شرایطی است که با یک بازآمایش دقیق پتانسیل ها و ظرفیت های هر شهرستان بر محور نخبگان آن شهرستان و ظرفیت های بومی آن امکانی فراهم شود که در یک اقل زمان و در یک گستره در پهنای کشور، تحول چشمگیری را شاهد باشیم.

زاکانی ادامه داد: برای همین منظور روز گذشته سایتی را تحت عنوان دولت یار افتتاح کردیم که حاصل یک تلاش قریب به دو ساله است که در فهم نظام مسائل کشور و به خصوص نظام مسائل هر استان بوده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با ترکیب بندی جدید و کار جدی بر محور نخبگان هر شهرستان، سایت دولت یار را افتتاح و مشکلات متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی و موارد متعددی را برای 451 شهرستان اولویت بندی کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیش از 450 شهرستان را برای دولت آینده اولویت بندی کردیم

مشکلات بیش از 450 شهرستان را برای دولت آینده اولویت بندی کردیم