مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-09اقتصادي

تاثیر نوسانات نرخ بهره بر بازار سرمایه


وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه اگر بانک مرکزی بانکدار دولت نباشد، وضعیت تولیت منابع ارزی دولت مشخص نیست، گفت: از تیر ماه سال گذشته  که روند نرخ بهره بین بانکی صعودی شد، - وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه اگر بانک مرکزی بانکدار دولت نباشد، وضعیت تولیت منابع ارزی دولت مشخص نیست، گفت: از تیر ماه سال گذشته  که روند نرخ بهره بین بانکی صعودی شد، حرکت شاخص کل بورس نزولی و فروش اوراق دولت با افت شدید مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در همایش طرح قانونی بانک مرکزی، با بیان اینکه دولت وزارت اقتصاد را به عنوان نماینده خود در بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی معرفی کرده است، گفت: البته دولت در خصوص این طرح موضع منفی داشته و مخالف است اما از وظایف وزارت اقتصاد بهسازی طرح و کمک به تکمیل این دست طرح هاست.

بنده در سال 1384 مسئول بازنگری قانون تجارت و همچنین قانون رقابت با بیش از 1000 ماده بودم که در آن مقطع نیز دامنه اختلاف نظر بسیار زیاد بود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: تنوع نظرات نباید باعث رها کردن نظرات مخالف شود بلکه باید این نظرات مطرح و محصول آن در نتیجه نهایی استفاده شود.

در سال های اخیر در سازمان برنامه و بودجه قوانین مادری مثل برنامه توسعه از همین روش پیشرفت کرد وی افزود: بر اساس تفسیر شورای نگهبان، مجلس نمی تواند شالوده لایحه دولت را تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر نوسانات نرخ بهره بر بازار سرمایه

تاثیر نوسانات نرخ بهره بر بازار سرمایه