مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-09سياسي

مهمترین دغدغه در زمینه شوراهای شهر و روستا آموزش و آگاهی اعضا است


مدیرکل دفتر شوراهای شهر و روستاهای وزارت کشور گفت: مهمترین دغدغه در زمینه شوراهای شهر و روستا آموزش و آگاهی اعضا است - ، محمدرضا صمیمی ظهر چهارشنبه در مراسم نشست معاونان امور عمرانی استانداری های سراسر کشور در استانداری تهران با اشاره به اینکه انتخاب افراد شایسته برای شوراهای اسلامی شهر و روستا به آبادانی کشور منجر می شود اظهار داشت: در این زمینه ضروری است که مردم نسبت به انتخاب اصلح و شایسته گزینی اقدام کنند.

صمیمی با بیان اینکه آموزش شوراها یکی از مهمترین دغدغه ها است گفت: در این زمینه تولید محتوا انجام شده و به همین دلیل 26 جلد کتاب برای آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تهیه و در سایت استانداری ها بارگذاری می شود.

مدیرکل دفتر شوراهای شهر و روستاهای وزارت کشور با تاکید بر توانمندسازی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و آگاهی نسبت به وظایف و حیطه کاری آنها افزود: از مهم ترین مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد آموزش های مداوم است.

وی بیان داشت: طی 4 سال گذشته 125 شهرداری به شهرداری های کشور اضافه شده که این شهرداری ها به مرور زمان آغاز به کار کرده اند و این امر در راستای تبدیل روستاها به شهرها صورت گرفته همچنین در 9 ماهه گذشته تعداد 322 مورد شناسه های شوراهای اسلامی صادره شده و با توجه به اقدامات صورت گرفته در شوراهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه در زمینه شوراهای شهر و روستا آموزش و آگاهی اعضا است

مهمترین دغدغه در زمینه شوراهای شهر و روستا آموزش و آگاهی اعضا است