مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-09بين الملل

سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران شکست خورده است/ تقویت همکاری ها میان تهران- هاوانا


سفارت کوبا در تهران با صدور بیانیه ای تصریح کرد: سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران همانند تنگناهای ایجاد شده علیه هاوانا شکست خورده هستند.

- ، سفارت کوبا در تهران با انتشار بیانیه مطبوعاتی که نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران را همانند تنگناهای ایجاد شده علیه هاوانا شکست خورده دانست.

همزمان با تلاش های دولت کوبا در مجمع عمومی سازمان ملل برای پایان دادن به تحریم های آمریکا علیه این کشور، سفارت کوبا در تهران با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر توسعه روابط اقتصادی وتجاری با ایران، سیاستهای تحریمی آمریکا علیه کوبا و ایران را شکست خورده خواند.

در بیانیه سفارت کوبا در تهران آمده است: کوبا مجدداً خواستار رفع محاصره اقتصادی، تجاری و مالی ناعادلانه و غیر انسانی است که دولت ایالات متحده بیش از 6 دهه بر مردم این کشور تحمیل کرده که در دوران همه گیری کووید -19 وجهه ای شدیدتر از نسل کشی را به نمایش گذاشته است.

بر اساس این بیانیه، ایالات متحده با استکبار و تحقیر، 28 قطعنامه مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد در محکومیت محاصره را نادیده گرفته و همچنین صداهای زیادی را که در سراسر جهان به طرفداری برای پایان دادن به این سیاست برون مرزی و نقض کننده حقوق بین الملل بلند شده است را نادیده می گیرد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران شکست خورده است/ تقویت همکاری ها میان تهران- هاوانا

سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران شکست خورده است/ تقویت همکاری ها میان تهران- هاوانا