مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-09سياسي

همایش ادبیات عاشورایی عرصه نفوذ زبان فارسی را گسترش می بخشد


همایش ادبیات عاشورایی، بازسازی حوزه نفوذ زبان فارسی است و جوانه رشد زبان فارسی را که با این حرکت در سازمان بهزیستی فارس کاشته شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در دیدار با مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به همایش ادبیات عاشورایی نداشتیم تا دوباره کسانی مانند شهید سلیمانی میدان دار شدند.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: می دانید که یکی از تاثیر گذاران در حرکت اربعین، شهید سلیمانی بوده است و این موکب ها که راه اندازی شد ابتکار این بزرگوار بود و در قضیه سیل خوزستان هم از همین موکب ها برای خدمات رسانی به مردم استفاده کرد و کاربرد موکب ها را متحول نمود.

دژکام اضافه کرد: شهید سلیمانی باعث شد دوباره ما از شرق هندوستان تا آن طرف آفریقا در حول محور امام حسین (ع) همدیگر را پیدا کنیم.

وی با اشاره به عشق امام حسین(ع) به عنوان فصل مشترک شیعیان گفت: ما فراموش کردیم که باید از این محور مراقب باشیم تا همه چیز باز گل کند.

دژکام خاطرنشان ساخت: تا کشمیر و دهلی هم که بروید، موضوع همایش شما موضوعی است که ما را دور هم جمع می کند و باید قدر آن را بدانید.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: محور اتصال ما، اسلام و اهل بیت بودند و دشمنان همیشه در حال آسیب زدن به این محور اتصال بوده اند و آنقدر این محور را کوبیده اند که در مناظره، با بی اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ادبیات عاشورایی عرصه نفوذ زبان فارسی را گسترش می بخشد

همایش ادبیات عاشورایی عرصه نفوذ زبان فارسی را گسترش می بخشد