مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-09سياسي

مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی می کند


انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

- ، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز چهارشنبه در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان اظهار کرد: توطئه های دشمنان با شروع انقلاب اسلامی آغاز شده در هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داشته و در عصر حاضر نیز در مناسبت ها و وقایع مختلف از جمله انتخابات ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان می خواهند با به کارگیری انواع شیوه های تبلیغاتی، سیاسی و با القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: در تمام سال های پیروزی انقلاب اسلامی عنایات بی شائبه خداوند متعال، لطف بی نهایت امام عصر (عج) و رشادت ها و دلاورمردی های عشایر ایرانی به خصوص عشایر خوزستانی بوده که حافظ جان، مال و ناموس خود و دیگر مسلمانان سرزمین بوده اند.

موسوی فرد به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری حتماً توطئه های دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی و بی اثر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به ویژگی های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید به فردی توجه کرد که چهار ویژگی اصلی تخصص، جهادی، انقلابی و حز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی می کند

مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی می کند