مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-09سياسي

دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه دارد/ احصای مشکلات استان ها


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی و ظرفیت های فراوان گیلان و لزوم توجه و برنامه ریزی برای حل مشکلات و معضلات موجود، گفت: - ، امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در برنامه تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مختص گیلانیان در شبکه باران با اشاره به ظرفیت های عظیم این استان، اظهار کرد: گیلانیان در طول تاریخ ایران اسلامی از پیوست به مکتب اهل بیت (ع) تا انقلاب هایی که مبارزان این خطه علیه رژیم طاغوت انجام داده نقش آفرین بوده اند.

وی به ویژگی های منطقه جغرافیایی خاص اعم از جنگل، دریا، کوه و ارتباطات بین المللی با همسایگان خزر که استان گیلان در آن قرار دارد اشاره کرد و افزود: تمام این مؤلفه ها گیلان را به یک استان استراتژیک برای کشور تبدیل کرده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه گیلان توانایی تبدیل شدن به مرکز گردشگری طبیعی و تاریخی و مذهبی کند، گفت: تولیدات کشاورزی و غذایی و نقش مهم گیلان در امنیت غذایی نیز بر کسی پوشیده نیست و باید از همه این ظرفیت ها استفاده شود.

وی در ادامه به ظرفیت های تک تک شهرستان های استان گیلان اشاره و با بیان اینکه همه 17 شهرستان این استان دارای توانمندی های کشاورزی، دریایی، صنعتی، گردشگری هستند، اضافه کرد: هر کدام از این ظرفیت ها می تواند از مؤلفه های توسعه یک منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه دارد/ احصای مشکلات استان ها

دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه دارد/ احصای مشکلات استان ها