مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-09سياسي

در ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی چه گذشت؟


ششمین نشست سال جاری مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با موضوع دانشگاهیان و انتخابات در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ششمین نشست سال جاری مجمع حضوری و مجازی برگزار شد، در ابتدا علیرضا رهایی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به ارائه تاریخچه کوتاهی از فعالیت های مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بیاناتی ارائه کرده و در خصوص نقدهای وارده بر عملکرد دولت مستقر و با آمارهای دقیقی از آسیب های فراوانی که به زیرساخت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور به دلیل اعتماد و اتکا بر توان خارجی به جای اعتماد بر نیروهای جوان و مخلص انقلابی به وجود آمده است، ارائه دیدگاه کرد.

وی همچنین به ضرورت حضور و استفاده از توان و تخصص نیروهای متخصص دانشگاهی در تصمیم گیری های کلان کشور تأکید کرده و با مقایسه آمارهای موجود در کشورهای منطقه، بر ضرورت این همکاری تأکید کرد.

سپس جمیله علم الهدی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی به عنوان میهمان ویژه نشست هم اندیشی مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در جایگاه حاضر و بیاناتی ارائه کرد.

 علم الهدی در این نشست گفت: در حال حاضر دانشگاه ها خود را از پرورش انسان فارغ کردند و تنها به مسأله پرورش متخصص می پردازند بنابراین در این شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی چه گذشت؟

در ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی چه گذشت؟