مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-09سياسي

هیات مرکزی ردصلاحیت شدگان را اقناع کند


دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان با اشاره به رد صلاحیت بیش از 60 نفر از کاندیداهای که در مرحله بررسی هیئت عالی استان تایید صلاحیت شدند، - دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان: هیات مرکزی ردصلاحیت شدگان را اقناع کند ایسنا/لرستان دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان با اشاره به رد صلاحیت بیش از 60 نفر از کاندیداهای که در مرحله بررسی هیئت عالی استان تایید صلاحیت شدند، گفت: نظر هیات عالی استان در خصوص تایید صلاحیت ها قطعی و لازم الاجراست و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات باید رد صلاحیت شدگان را اقناع کند.

دکتر باقر پورحسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی لرستان در حوزه شهری 1485 نفر ثبت نام کردند که از ابتدای ثبت نام ها تا امروز 162 نفر انصراف دارند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تا این لحظه 153 نفر در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی لرستان رد صلاحیت شده اند، گفت: تاکنون عدد ارقامی که اعلام شده 1170 نفر آمادگی ورود در عرصه انتخابات را دارند و از 20 خرداد می توانند تبلیغات خود را شروع کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان با بیان اینکه 8093 نفر در روستاهایی که حد نصاب برگزاری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مرکزی ردصلاحیت شدگان را اقناع کند

هیات مرکزی ردصلاحیت شدگان را اقناع کند