مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-09سياسي

حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه تحول در کشور است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:  حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه برای ایجاد تغییر و تحول در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در نشست مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج استان با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات در مسجد امیرالمومنین (ع) پل دختر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از دیگاه کارشناسان سیاسی و نظامی مردمی ترین، مسقل ترین و آزادترین حکومت در جهان است و این اقتدار حاصل حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف عزت آفرین است.

وی افزود: همواره از ابتدای انقلاب تا کنون در زمان های مختلفی مانند دوران دفاع مقدس، فتنه ها و حتی بحران های طبیعی و غیر طبیعی حضور مردم موثرترین مولفه و سربلند میدان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و نتیجه رای مردم به خود آنها باز می گردد و باید به خاطر خودشان رای دهند، انقلاب کردند و فتنه ها در نطفه خفه کردند و امروز باید در راستای تحول با مشارکت حداکثری فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات بر پایه مردم سالاری دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از نظر امام راحل و دیدگاه مقام معظم رهبری تکلیف شرعی است و عدم شرکت در انتخابات گناه کبیره محسوب و موجب خوشحالی دشمنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه تحول در کشور است

حضور حداکثری در انتخابات موثرترین مولفه تحول در کشور است