مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-09سياسي

حمایت از پایان نامه های دانشجویان استان سمنان با موضوع دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از حمایت از پایان نامه ها با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: منابع مطالعاتی و مالی اداره کل در اختیار دانشجویان و اساتید قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه از کارگروه دانشگاهیان و ستاد بزرگداشت برنامه های دفاع مقدس و مقاومت 1400 در دانشگاه سمنان از حمایت پایان نامه ها با موضوع دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: اهمیت این امر به آن دلیل است که ما معتقد هستیم پژوهش های حوزه دفاع مقدس مبنای فعالیت های علمی در آینده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از همه اساتید و دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد با تمام گرایش ها دعوت می کند تا با ارائه پایان نامه و رساله های دانشجویی خود را با استفاده از منابع مطالعاتی و مالی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس تهیه کنند، افزود: هر دانشگاه حداقل یک پایان نامه به همراه یک مقاله با موضوع دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار قرار دهد.

انتشار پایان نامه ها به عنوان کتاب مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان درباره کیفیت حمایت از پایان نامه ها، توضیح داد: موضوع یابی و راهنمایی دانشجویان در اختیار قرار دادن کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان با 12 هزار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پایان نامه های دانشجویان استان سمنان با موضوع دفاع مقدس

حمایت از پایان نامه های دانشجویان استان سمنان با موضوع دفاع مقدس