مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-09سياسي

دومین کنفرانس صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و مدیریت سبز پسماند آغاز شد


دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی 19 خرداد در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: محیط زیست، آلاینده ها و پسماندها امروزه به یکی از چالش های بزرگ همه کشورها تبدیل شده است.

عزیز حبیبی با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از انواع آلودگی ها است که قطعاً با افزایش گرمای زمین در ارتباط است، اضافه کرد: هر جا بشر ورود غیرهوشمندانه داشته است باعث ایجاد مشکلات عدیده شده است.

وی با بیان اینکه آلودگی ها بلافاصله از طریق گیاهان و حیوانات مصرفی وارد سفر مردم می شود، ادامه داد: هر نوع دست کاری در منابع طبیعی و محیط زیست زندگی بشر را تحت تأثیر قرار می دهد.

حبیبی با بیان اینکه باید با استفاده از فناوری های نوین و مدیریت آلودگی ها فضای مناسبی برای زندگی خود و آیندگان فراهم آوریم، تصریح کرد: برگزاری این همایش ها باید ادامه داشته باشد و ما هم از برگزاری همایش ها حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و مدیریت سبز پسماند آغاز شد

دومین کنفرانس صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و مدیریت سبز پسماند آغاز شد