مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-09سياسي

کرمان باید استانی در شان حماسه هایش باشد/ محرومیت ها در استان مشهود است


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چرا باید در استان کرمان با این همه توانمندی و فضائل مردمش، شاهد برخی از مطالب باشیم که قابل تحمل نیست، - ایسنا/کرمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چرا باید در استان کرمان با این همه توانمندی و فضائل مردمش، شاهد برخی از مطالب باشیم که قابل تحمل نیست، گفت: کرمان باید استانی در شان رشادت ها و حماسه های خودش باشد.

سعید جلیلی عصر امروز 19 خردادماه در ویژه برنامه انتخاباتی ایران سرای من که از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان پخش شد، اظهار کرد: کرمان استان عزیزی است که با سرمایه های بزرگ خود توانست به دنیا چهره مقتدری از ایران نشان بدهد؛ استانی که با ظرفیت های خوب مردمش محاسبات دنیا را نسبت به ایران عوض کند.

وی افزود: روستای گنجان در استان کرمان در زمان جنگ 700 نفر جمعیت داشت و 70 شهید داده بود و این گنجان بود که محاسبات دنیا را عوض کرد و دشمن نمی دانست که ما کرمان را داریم و مهد پرورش چنین عزیزانی است.

جلیلی با اشاره به اینکه اگر حماسه کرمان اقتدار بی نظیری برای ما به ارمغان آورده مدیون چنین پدران و مادرانی است، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی امروز یک اسطوره نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام و جهانی است که آزادی را می خواهد و او در سرزمین کرمان در روستای قنات ملک پرورش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان باید استانی در شان حماسه هایش باشد/ محرومیت ها در استان مشهود است

کرمان باید استانی در شان حماسه هایش باشد/ محرومیت ها در استان مشهود است