مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-09بين الملل

کارزار نتانیاهو به سبک ترامپ برای جلوگیری از انتقال قدرت


پایگاه خبری آکسیوس در گزارشی به بررسی اظهارات و اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از انتقال قدرت در این رژیم پرداخته و سبک آن را مشابه ادعاهای تقلب انتخاباتی ترامپ در روزهای پایانی دولتش توصیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آستانه کنار رفتن از قدرت بعد از 12 سال قرار دارد، کارزاری از روی استیصال را به سبک ترامپ برای غیر موجه کردن کابینه آینده این رژیم به راه انداخته و مقامات آن را به انجام تقلب قرن متهم کرده است.

پایگاه خبری آکسیوس در گزارشی با این مقدمه، افزوده اوضاع با توجه به تهدیدات به مرگ اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و تظاهرات طرفداران عصبانی نتانیاهو در خارج از خانه های آن ها، باعث شد تا رییس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک یا شین بت) با صدور بیانیه ای بی سابقه در خصوص احتمال وقوع خشونت داخلی در سرزمین های اشغالی هشدار دهد.

  نتانیاهو بعد از چهارمین انتخابات پیاپی در ماه مارس از تشکیل کابینه عاجز ماند و بعد از آن نفتالی بنت که از افراد تحت حمایت نتانیاهو در جناح راست بوده، با مخالفان وی به توافقی برای تشکیل کابینه و تصدی مقام نخست وزیری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزار نتانیاهو به سبک ترامپ برای جلوگیری از انتقال قدرت

کارزار نتانیاهو به سبک ترامپ برای جلوگیری از انتقال قدرت