مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-09سياسي

برنامه «انتخاب اصلح» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه انتخاب اصلح هم به صورت هفتگی در 2 قسمت 25 دقیقه ای با محوریت انتخابات ریاست جمهوری تولید و پخش می شود.

- خبرگزاری مهر ، محسن لطیفی گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه ای با عنوان بیر لیک که هر هفته در 2 قسمت 25 دقیقه ای تولید و پخش می شود، به صورت گفتگوی استودیویی با حضور کارشناسان، به بررسی محورهای ظرفیت شوراهای شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان ها در قانون اساسی می پردازد.

لطیفی افزود: برنامه انتخاب اصلح هم به صورت هفتگی در 2 قسمت 25 دقیقه ای با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران سیاسی، به تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخاب اصلح و خنثی سازی توطئه های دشمنان و با نگاهی به اختیارات قانونی ریاست جمهوری تولید و پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه های سیما برای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: برنامه گلجاق با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان برای شرکت در انتخابات همچنین معرفی پتانسیل های روستاها، گفتگو با دهداران و بخشداران درخصوص ظرفیت های مختلف روستایی هر هفته در 5 قسمت 20 دقیقه ای از شبکه اشراق پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «انتخاب اصلح» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود

برنامه «انتخاب اصلح» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود