مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-09اقتصادي

وکیل باید در تحقق عدالت کمک کند/حضور 40 درصدی وکلا در پرونده های قضایی


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: وکلا باید در تحقق عدالت کمک کنند و مدافع حق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بهادری جهرمی بعد از ظهر امروز در مراسم تحلیف وکلای قوه قضاییه استان کرمان با بیان اینکه ما در حوزه های آموزش، جذب، خدمات فرهنگی و اجتماعی و .

فعالیت داریم، اظهار کرد: طی دو سال گذشته مجموع املاکی که در سطح کشور خریداری یا اجاره کرده ایم 8 هزار متر مربع بود که این رقم تا پیش از این دو سال 6 هزار متر مکعب بوده است و ما 120 درصد افزایش املاک داشته ایم.

بهادری جهرمی افزود: در طی این دو سال ما تمام اختیارات را به استان ها واگذار کردیم و این هنر استان هاست که چگونه اقدام کنند.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: تجربه و دستاوردی که در مرکز داشتیم این است که استان هایی که یک صدا از مجموعه وکلای آنها شنیده می شود، موفق تر بودند.

وی تصریح کرد: هرچه با یکدیگر هماهنگ تر و یکی شوید سرعت رشد و تحول شما بیشتر می شود زیرا نگاه و انتظار ما از دیار حاج قاسم نسبت به دیگر استان ها متفاوت است.

بهادری جهرمی افزود: مرکز وکلای کرمان باید در سطح کشور پیشرو در حوزه فعالیت های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی ،مشارکت های اجتماعی و انواع و اقسام خدمات در حوزه های فردی، شخصی و عمومی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل باید در تحقق عدالت کمک کند/حضور 40 درصدی وکلا در پرونده های قضایی

وکیل باید در تحقق عدالت کمک کند/حضور 40 درصدی وکلا در پرونده های قضایی