مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-09سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


رییس ستاد بانوان آیت الله رییسی در کاشان گفت: حدود 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند و باید از ظرفیت آنها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

- ، الهه ملکیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی، با اشاره به توجه ویژه جهانیان به انتخابات پیش رو در کشور اظهار داشت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات می تواند نقشه ها و دسیسه های دشمن را خنثی کند.

وی یکی از لازمه های مشارکت حداکثری را شناخت مردم از داوطلبان دانست و ابراز داشت: ارائه اطلاعات شفاف توسط داوطلبان به مردم و به دور از هرگونه دروغ و زیاده گویی باعث شناخت مردم از آنها و حضور حداکثری در انتخابات می شود.

رییس ستاد بانوان آیت الله رییسی در کاشان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های بانوان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد، تصریح کرد: حدود 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که بسیاری از آنها در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعال هستند و مشارکت آنها در انتخابات می تواند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود باشد.

وی با اشاره به برنامه های ستاد بانوان آیت الله رییسی در کاشان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: یکی از مهمترین برنامه ها انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی به خصوص برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

لزوم استفاده از ظرفیت بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات