مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-09سياسي

قزاقستان محیط مناسبی برای کشت فراسرزمینی محسوب می شود


قزاقستان از 222 میلیون هکتار اراضی کشاورزی برخوردار بوده و محیط مناسبی برای کشت فراسرزمینی گلستان محسوب می شود.

- ، هادی حق شناس بعدازظهر چهارشنبه در میزگرد سی اُمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان و روز ملی این کشور با حضور آسخت اورازبای سفیر جمهوری قزاقستان اظهارکرد: حضور قزاق ها در گلستان از قدمتی بیش از 70 سال برخوردار است و اقوام در گلستان زندگی مسالمت آمیز دارند که این نشان از مهمان نوازی ایرانیان و گلستانی ها دارد.

استاندار گلستان افزود: استقلال سیاسی بیش از تمام گونه های استقلال اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اهمیت دارد و بدون استقلال سیاسی سایر استقلال ها معنا و مفهومی ندارد.

وی بیان کرد: ایرانیان هزاران سال است که از استقلال سیاسی برخوردار هستند و همواره حمایت از اقوام در عمق باورهای دینی و ملی آنها بوده است.

حق شناس گفت: قزاقستان از 222 میلیون هکتار اراضی کشاورزی برخوردار بوده و محیط مناسبی برای کشت فراسرزمینی استان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: تداوم پرواز گرگان به اکتائو، اصلاح ریل عریض در راه آهن ایران-ترکمنستان- قزاقستان، تفاهم نامه 25 ساله ایران با کشور چین با توجه به 1700 کیلومتر مرز مشترک قزاقستان با چین، اخذ مجوز بندر در گمیشان گلستان با محوریت ترانزیت غلات و چوب با پوست و ارتباط با بندر اکتائو، فرصت منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزاقستان محیط مناسبی برای کشت فراسرزمینی محسوب می شود

قزاقستان محیط مناسبی برای کشت فراسرزمینی محسوب می شود