مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-09حوادث

سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 4 سارق لوازم داخل خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان به 150 فقره سرقت در تهران معترف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، قاسم دستخال در توضیح این خبر اعلام کرد: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در غرب تهران که سارقان با شکستن شیشه های خودرو اموال داخل آن را سرقت می کردند، بررسی موضوع در دستور کار اکیپی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که اعضای یک باند 4 نفره با همکاری یکدیگر سرقت ها را انجام می دهند و در ادامه یکی از اعضای این باند که از سارقان حرفه ای بود شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در عملیات های مستقل دیگری سایر اعضای این باند در استان البرز و تهران دستگیر و به 150 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال سرقتی را به فرد مشخصی در تهران می فروختند.

دستخال با بیان اینکه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده، اعضای این باند در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند

سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند