مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-09سياسي

فعالیت 3500 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان رودان


بیش از 3500 نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان رودان را ساماندهی خواهند کرد.

- مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با بیان اینکه جمعیت این شهرستان قریب به 135 هزار نفر است افزود: 81 هزار نفر در رودان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 60 نفر برای ورود به شورای چهار شهر این شهرستان داوطلب شده بودند از ثبت نام 374 نفر دیگر نیز برای کرسی های شورای های اسلامی روستایی این شهرستان خبر داد.

غلامپور ادامه داد: از میان 60 داوطلب ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر های رودان، بیکاه، زیارتعلی و بالاشهر جغین، 48 کاندیدای نهایی مشخص شده که آگهی اسامی آنها از سوی فرمانداری رودان انتشار یافته است.

وی اظهار داشت: شرایط برای برگزاری  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده است و این انتخابات در 134 شعبه اخذ رای شامل 92 شعبه ثابت و 42 شعبه سیار برگزار خواهد شد.

فرماندار رودان بیان داشت: مردم رودان را به شرکت در انتخابات 28 خرداد دعوت می کنم و خواستارم در این صحنه عظیم و سرنوشت ساز ملی حضور پرشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3500 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان رودان

فعالیت 3500 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان رودان