مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-09بين الملل

ادعای فاکس نیوز درباره وجود فعالیت های غیرعادی در سایت سنجریان


یک شبکه خبری آمریکایی در گزارشی مدعی شد که طبق تصاویر ماهواره ای جدید، ایران در حال انجام فعالیت های غیرعادی در اطراف سایت سنجریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری فاکس نیوز در آستانه برگزاری دور دیگری از مذاکرات وین برای احیای برجام در یک گزارش ادعاهای جدیدی مبنی بر وجود فعالیت عای غیرعادی در اطراف یک سایت در نزدیکی شهر جاجرود مطرح کرد.

فاکس نیوز مدعی شد که به تازگی به تصاویر جدید ماهواره ای دست پیدا کرده که نشان می دهد فعالیت های مشکوک و غیرعادی در اطراف سایت سنجریان در نزدیکی جاجرود در حال انجام است.

در ادامه این گزارش ادعایی آمده است: این تصاویر ماهواره ای که از سوی شرکت مکسار ارائه شده و در آزمایشگاه اینتل لب مورد تحلیل قرار گرفته است، نشان می دهد که از 15 اکتبر سال 2020، تعداد 18 خودرو در این سایت حضور دارند و در این سایت حفاری صورت گرفته و یک جاده دسترسی جدید به این سایت ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ادعای بی اساس در حالی این روزها از سوی یک شبکه آمریکایی مطرح شده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از این اعلام کرده بود که ایران فعالیت ها در این سایت را در سال 2003 متوقف کرده بود.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، روز دوشنبه در نشست شورای حکام مدعی شد که جمهوری اسلامی از پاسخ به پرسش های آژانس خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فاکس نیوز درباره وجود فعالیت های غیرعادی در سایت سنجریان

ادعای فاکس نیوز درباره وجود فعالیت های غیرعادی در سایت سنجریان