مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-09سياسي

رقابت سه هزار 455 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن تشریح قوانین تبلیغات انتخابات، گفت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراها در البرز برای تصاحب 912کرسی اصلی شورای شهر و روستا رقابت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نورمحمد فردی، معاون سیاسی امنیتی و رییس ستاد انتخابات استان البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در این مدت یک هفته رقابت تنگاتنگ بین 3455 نامزد شورای اسلامی شهر و روستا ادامه دارد که از این تعداد 3010 نفر معادل 90 درصد آقایان و 445 نفر معادل 10 درصد خانم ها است.

معاون سیاسی امنیتی و رییس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: در مجموع رقابت و تلاش برای تصاحب 912 کرسی شورای شهر و روستا را دارند که از این تعداد 114 نفر به عنوان شورای شهر و مابقی به عنوان شورای روستایی انتخاب خواهند شد.

این مقام مسؤول افزود: بر اساس قانون نامزدهای شورای اسلامی شهر می توانند در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد تبلیغات انتخابات جهت ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر شود.

فردی با بیان اینکه برگزاری تجمع انتخاباتی در محیط های سربسته ممنوع است، افزود: مدت فعالیت تبلیغاتی انتخابات در شوراهای اسلامی 8 روز قبل از اخذ رای آغاز و تا 24 ساعت قبل از روز رای گیری یعنی روز پنجشنبه 27 خرداد 1400 ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت سه هزار 455 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز

رقابت سه هزار 455 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز