مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-09بين الملل

خلف وعده دولت جو بایدن درباره کودکان مهاجر جداشده از خانواده


علیرغم ادعاهای دولت جدید آمریکا درباره تلاش برای بازگرداندن کودکان مهاجر جدا شده از والدینشان در دولت ترامپ، طبق گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا تنها هفت کودک از بیش از 2000 کودک به آغوش خانواده خود بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا که روز سه شنبه منتشر شد، تلاش ادعایی دولت جدید این کشور برای پیوند مجدد اعضای خانواده های مهاجر که دولت قبلی آن ها را از هم جدا کرده بود به کندی پیش می رود و تنها هفت کودک توسط کارگروه ویژه غیرمجاز از مرز عبور کرده بودند را در بهار سال 2018 تحت تعقیب قرار می داد، از یکدیگر جدا کرد.

ناظران دولتی و مدافعان می گویند این جدایی ها قبل از این زمان و حتی بعد از کنار گذاشته شدن این سیاست ادامه داشته است.

این کارگروه اولین گزارش 120 روزه خود را دوم ژوئن (12 خرداد) ارائه کرد و یک مقام وزارت امنیت داخلی دولت بایدن در دفاع از این عملکرد ضعیف مدعی شد این نهاد عمداً برای برطرف کردن موانع لجستیکی کند آغاز کرده تا بتواند این روند را در آینده تسریع کند.

بر اساس این گزارش، کارگروه ویژه بایدن با استفاده از اطلاعات مدافعان و دعاوی در جریان حدود 3900 کودک جدا شده از والدین در مرز آمریکا را شناسایی کرده و 1700 مورد هم تحت بررسی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده دولت جو بایدن درباره کودکان مهاجر جداشده از خانواده

خلف وعده دولت جو بایدن درباره کودکان مهاجر جداشده از خانواده