مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-09حوادث

سارق انباری های شهرک مهرگان دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که از انباری های مجتمع های مسکونی در شهرک مهرگان سرقت می کرد خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در حوزه کلانتری مهرگان شهرستان البرز و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران موفق شدند در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از چهره سارق به دست بیاورند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سه فقره سابقه دستگیری در زمینه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم توسط مأموران تصریح کرد: با انجام هماهنگی های قضایی متهم در یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سردار ابراهیمی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بیش از 30 فقره سرقت انباری مجتمع های مسکونی معترف و اظهار داشت، تمامی اموال مسروقه را به 2 مالخر به قیمت ناچیزی فروخته است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سارق درخصوص شیوه و شگرد سرقت خود توضیح داد، با پرسه زنی در مناطق خلوت شهرک، مجتمع های مسکونی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنین دقت زیادی در بسته شدن درب ورودی نداشتند شناسایی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق انباری های شهرک مهرگان دستگیر شد

سارق انباری های شهرک مهرگان دستگیر شد